SODVU TYKY-liikunta etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy,sulkapallo,maastohiihto,kävely,juoksu,kuntopiiri ja joukkueen kotipaikka on Sodankylä. Joukkueeseen kuuluu 30 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Tule osallistumaan TYKY-toimintaan. Pelataan sählyä Siilashallille ja tehdään muuta liikuntaa yhdessä. Kutsulinkkiä saa vapaasti jakaa Sodankylän varuskunnassa työskenteleville ja evp henkilöstölle, myös perheen jäsenet ovat tervetulleita osallistumaan.

Käytä pelaajanimessä mielikuvitusta, mutta ota käyttöön sellainen nimi josta kaverit sinut tunnistavat.

Laita viestiä osoitteeseen pj(piste)sodvu(miuku)gmail(piste)com tai Kilauta Jannelle.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 13 päivää sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.